שם שנון לבלוג

Too Much Information

אנס בחצרות בחושך

נכתב על-ידי Compulsive ביום יום חמישי, 21 יולי 2005 בשעה 20:41

אני קמה בבוקר וטלפון מטריד את מנוחתי. "היי, אני מנסה להשיג אותך כבר הרבה זמן". קול לא מוכר נשמע מבעד לטלפון. הייתי בטוחה שזה עוד מטרידן שהשיג את מספר הטלפון שלי. מי אתה? שאלתי בחוסר סבלנות."מה את לא זוכרת" הוא שאל,"זה מ",." מ? אני לא מכירה מ,",. ופתאום נפל לי האסימון. מ' -הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים עם הבחור הכי מעצבן איתו שכבתי (והיו הרבה כאלה).

"נעלמת לי, יא כלבה". באמת נעלמתי לו, טסתי לחול בלי לאמר מילה. חייכתי, הוא אמר שהוא רוצה להיפגש. קשקשנו קצת בטלפון , לשנינו יש בני זוג. זה נראה לי לגיטימי אז הזמנתי אותו לקפוץ אלי לקצת העלאת זיכרונות.

היה דווקא נחמד בשעתיים הראשונות. עד שהוא התחיל להסביר לי עד כמה חבר שלי לא מספיק טוב בשבילי. באמת שזו אמרה לא רלוונטית, טוב מספיק- לא טוב מספיק זה עניין לאמהות פולניות. אצלי האהבה היא השיקול העיקרי, עם כל החסרונות שיכולים להיות באדם, כשיש אהבה אתה מסוגל לסלוח על הכל.

כשסיימנו את הויכוח הזה בחוסר הסכמה, נכנסנו לוויכוח שני. הבן אדם נוהג לבגוד בחברתו מזה שנה ורואה את זה כדבר לגיטימי שכולם עושים. מעבר לזה הוא טוען שזו גם פעולה בריאה ליחסים ולחיי המין.

אני לא מסכימה בכלל. אני לא אומרת שמונוגמיה זה הדבר הכי קל בעולם. וגם לי אחרי שנה של סקס עם אדם אחד, מתחשק קצת לגוון. אז אנחנו מכניסים עוד פרטנר עוד שניים. כמובן שהכל בהסכמה הדדית, שכוללת שיחות מקדימות והקפדה על כללים. (את יכול לעשות לה ביד אבל לא לרדת לה. J)

אני גם לא מאמינה בזוגיות קונבנציונלית וגם לא באמרה המטומטמת ככה זה גברים וכולם עושים את זה. אני חושבת שכל זוג צריך למצוא את הדרך שמתאימה לו, הכל לגיטימי כל עוד לא משקרים ומסתירים.

אני- לא עושה את זה. אם יום אחד אני נורא אחשוק במישהו אחר, אני אדבר על זה עם בן זוגי וננהל שיחה פתוחה. ואני מצפה ממנו לעשות את אותו הדבר. הרי בשורה התחתונה האינטרס של שנינו הוא שנהיה מאושרים ומסופקים מכל הבחינות.

אני שונאת בגידות. עצם ההסתרה, השקרים שלאחר מכן. אני לא טלית שכולה תכלת, אחרי תקופת משבר היה לי איזה קטע עם מישהו ומיד אחרי זה סיפרתי לו. (טוב, כמעט מיד). אני מאמינה שהכל צריך להיות פתוח ועל השולחן ואם הוא צודק, אם באמת אף אחד לא מסוגל להישאר מונוגמי, או לפחות נאמן להסכמים הזוגיים, זה רק מפחית מערך האנושות בעיני.

אחר כך הוא סיפר שאני הייתי הפרטנרית הכי טובה שלו ושהוא מת לזיין אותי.

הבהרתי לו שזה לא הדדי. הוא הציע לראות ביחד סרט כחול. ומשום מה סרב להבין שזו חציית קו אדום.

זה היה נורא מתסכל. לשם מה הגעת? לזיין לי את השכל רק כדי שאני אשכב איתך?

שאלתי אותו אם כשהוא בא היו לו מחשבות וציפיות ,או אפילו תקווה קלושה שנשכב. הוא ענה שלא ואני לא מאמינה לזה.

הוא שאל אותי אם אני נמשכת אליו ואמרתי לו את האמת, אני נמשכת רק לזכר הסשנים המדהימים שהיו לנו. שעות על גבי שעות במיטה, על השולחן, בכל מקום בעצם. אבל כל זה לא רלוונטי וזה שייך לעבר, כשיצאנו. טוב נו לא ממש יצאנו מהבית, יותר נכנסנו.

כדי שישתוק קצת שמתי לו סיינפלד והכנתי לו אוכל. ואז הוא נרדם. ממש כמו תינוק.

אחרי שהוא הלך הלכתי לחדר כושר והיה נפלא, יש לי קטע חדש. אני עולה על הסקי מול טור דה פרנס. שמה את טור דה פרנס של קראפטוורק ומתאמנת לפי הקצב. אני חושבת שאם רק היתה סימולציה של מכשיר ריצה עם הדמייה של הרים או משהו מעניין סיבולת לב הריאה שלי היתה עולה פלאים.

ממכון הכושר אבא שלי אסף אותי , לבקר את ההורים נראה לי טוב למצב הרוח, חשבתי שנגזר עלי לשמוע מוצארט כל הדרך, ועם כל הכבוד למוצארט, זו לא מוזיקה לנסיעות. אבל אחרי חיטוט בדיסקים גיליתי להפתעתי באוטו דיסק שלא היה שייך לשם, דיסק של טאטו! כמה כיף. הקלטה ישנה מהופעה. שמענו אותו כל הדרך לעיר הולדתי ואבא שלי אפילו מחא כפיים ושאל אם גם הן לסביות…

עכשיו ההורים שלי לוקחים אותי לאכול סושי. בזמן האחרון יש לי תשוקה אדירה לסושי אני מרגישה כאילו אני יכולה ליזון אך ורק על סושי חודש שלם. וכשאני נכנסת לקרוא בבלוג של זאתי, אני בכלל משתגעת.

איזה כיף!

———————————-

טוב. חזרנו עכשיו, הסושייה היחידה בעיר הולדתי היתה סגורה אז הלכנו למסעדה תאילנדית-יפנית. לקחנו לפתיחה שיפוד עוף ברוטב סטאי אינדונזי (קוקוס ובוטנים) וכנפי עוף ברוטב טריאקי. היה נחמד.

על מרק המיסו ויתרנו כי הם עושים אותו מאבקה(!). הזמנו את קומבינציית הבית לשלושתנו והיה נחמד.

זה לא אונמי אבל לא זה רע בשביל הפרברים.

לקינוח לקחנו מוס ערמונים וחלבה שהיה מצויין.(מה הקשר לתאילנדי-יפני?) ושלישיית סורבה קוקוס סברס ולימונענע שהיה מתוק מדי. האספרסו היה אחלה.

כל כך כיף לאכול עם ההורים, שמשלמים את החשבון. J

בדרך חזרה הביתה קרה משהו הזוי לגמרי הדיסק "חתוך תוכן" של טאטו עוד התנגן ברקע וכל הדרך ערן צור צעק דרך הרמקולים: "אנס בחצרות בחושך
לבד ברחובות בלילה" כשאבי מלווה אותו בטפיחות על הברך ואמא שלי מזמזמת.

      0 תגובות

      קטגוריות: ראשי

אין תגובות

אין תגובות.‏

כתיבת תגובה

XHTML: באפשרותך להשתמש בתגים אלה ‏:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a blog At.CorKy.Net

אודות

קוראים לי א.א ואני לומדת פילוסופיה וב"א כללי על הדשא של גילמן. מנסה להתכחש לשורשי הבורגנים ולהתנער מהמטענים

הפסיכוטיים-אומנותיים שלי.
בעצם מנסה לחיות בלי לסבול תוך אהבה גדולה לספרות, פילוסופיה, סקס, אוכל ומידע הרבה מידע, יש שיגידו שיותר מדי.

תגובות אחרונות