שם שנון לבלוג

Too Much Information

טיסת לילה מהירה

נכתב על-ידי Compulsive ביום יום חמישי, 28 יולי 2005 בשעה 00:33

אני חוזרת עכשיו מהעבודה. כבר אמרתי כמה אני שונאת אותה?

אחרי העבודה נסעתי לבר החדש שנפתח מחר, כדי לקבוע מתי אני עובדת. הגעתי באמצע ישיבת מנהלים בחצות (אנשי הלילה). היה מצחיק. אנשים מתחילים להתנהג מוזר אחרי שהם לא ישנו כמה ימים. נכנסה מלצרית אחת עם אפס אחוזי שומן ולפחות 700CC בשתלים. איך שהיא הלכה כל הגברים אמרו כמה שהם שונאים סיליקון (כן, בטח).

אני עבודת שם במוצ"ש. תפסתי מונית הביתה, הנהג היה הכי לא טיפוסי בעולם, חנון רזה עם משקפיים. הרדיו נדלק עם לאונרד כהן בווליום חזק והוא הנמיך. אמרתי לו שהוא יכול להגביר חזרה. זה היה דיסק. הוא חייך .אם רק תרשי לי לעשן, הוא אמר, זה בכלל יהיה תענוג. אם תביא לי גם סיגריה אין בעיה, השבתי. הוא הושיט לי מלבורו אחת והדליק לעצמו שניה.

שאלתי אותו קצת על עברו, בכל זאת, נהג מונית עם לאונרד כהן. מסתבר שיש לו תואר במנהל עסקים, היה לו פעם קיוסק, אחר כך מסעדה איטלקית באשדוד ועכשיו הוא חזר למונית כי המסעדה נסגרה.

היתה נסיעה כיפית, הוא עצר לי את המונה באמצע הדרך כדי שיהיה רק עשרים שקלים. נראה לו שזו המונית הכי מגניבה אליה עליתי בחיי.

מחר בבוקר אני הולכת לכמה שעות לחלטורה הסודית שלי כמרגלת תעשייתית (!). ואחר כך שוב, משמרת בבית הקפה (איכס).

שבוע הבא אני טסה לחו"ל ואני כל כך מחכה לזה.

לילה טוב.

0 תגובות

קטגוריות: ראשי

אין תגובות

אין תגובות.‏

כתיבת תגובה

XHTML: באפשרותך להשתמש בתגים אלה ‏:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a blog At.CorKy.Net

אודות

קוראים לי א.א ואני לומדת פילוסופיה וב"א כללי על הדשא של גילמן. מנסה להתכחש לשורשי הבורגנים ולהתנער מהמטענים

הפסיכוטיים-אומנותיים שלי.
בעצם מנסה לחיות בלי לסבול תוך אהבה גדולה לספרות, פילוסופיה, סקס, אוכל ומידע הרבה מידע, יש שיגידו שיותר מדי.