שם שנון לבלוג

Too Much Information

על הרים שחורים וקיפודי ים ידידותיים מדי.

נכתב על-ידי Compulsive ביום יום ראשון, 21 אוגוסט 2005 בשעה 10:19

אח אח אח איזה שבוע . חזרתי אתמול בלילה ממדינת ההרים השחורים. התמונות עוד מעט. היה שבוע מלא בהתרחשויות, חוץ מכמובן טיולים וצחוקים, טיול של ארבע נשים לא יכול להיות סתם טיול נכון?

אז, ט' הציתה את החדר שלה בבית המלון, אני ישנתי בחדר הסמוך אבל ישנתי כמו סוס מורדם. היא פשוט נשפכה עם נר ליד הכרית והכרית התלקחה, למזלה היא היתה עשויה מחומר סינטטי והתלקחה בקול פיצוץ גידול שהעיר אותה ואת שותפתה לחדר, לא לפני ששרפה חצי כרית קצת מהמזרן שלה , קווצת שיער והסריחה את החדר למוות. בגלל שזה קרה באישון לילה הן הוציאו את המצעים למרפסת עישנו סיגרית התאוששות וחזרו לישון. בבוקר סיפרנו למנהל והכל הלך לביטוח ולא היינו צריכים לשלם אגורה.

בהמשך אותו יום.ט' הנחמדה החליטה שהיא משלימה לי פערי ילדות ומלמדת אותי איך עושים קפיצת ראש. כמה ימים לפני זה בחוף חלומי היא לימדה אותי בתוך המים והיא החליטה שעכשיו זה זמן לטבילת אמת ראשונה. הלכנו למזח, שאלתי אותה שלוש פעמים אם בטוח שם והיא הנהנה ואפילו הדגימה לי. אז קפצתי קפיצת ראש לא רעה בכלל. אבל זה לא היה מספיק, היא התעקשה שזה צריך להיות 3 קפיצות. אז עליתי, בהרגשה לא טובה עליי לציין, קפצתי ואיכשהו עשיתי סלטה מאד מרשימה כשהגעתי למים, וצללתי בקו אופקי לקרקעית, שם ליטפתי בידי קיפוד יד נחמד שהחליט להשאיר לי כמזכרת את כל הקוצים שלו על כף ידי. עליתי לפני המים בעודי צווחת זעקות שמחה על המזכרות והיא לקחה אותי לאחות. האחות התבררה כגבר סלבי מגודל וקרח עם בגד ים תחתונים בצבע כחול וקרחת. הוא חיטא את הפצעים ולאט לאט עם מחט הוציא עשרה קוצים מתוך חמישים. מאותו רגע, שמי בקרב הבנות היה קיפודית. שמה של ט' היה נזק, או שכמו שמישהי ניסחה זו: גורמת נזק לגוף ולרכוש".

באותו ערב נסענו לראות את דוברובניק, עיר עתיקה בקרואטיה, בלילה. חשבנו שהתמזל מזלנו ומצאנו חניה מקומית מצלחת במעלה ההר, ללא תשלום.

כשחזרנו הסתבר שמעלה ההר זו דרך חד סיטרית ובילינו בערך שעה ביציאה מהחניה כשגברים סלביים גדולים מכוונים אותנו ופרחות יוגוסלביות בטיץ צועקות עלינו בקוראטית. משהו שנשמע כמו "מי נתן לך רשיון".

אה וכמובן שכשביקשנו גולף חמוד וקטן מההשכרה קיבלנו מן מוטציית גולף ענקית ארוכה ורחבה, מה שלא הפך את הניווט בחניה ליותר קל. אחרי סאגת החניה הלכנו לאיבוד בחושך בהרים.

לבסוף מצאנו את דרכנו. יכולתם עכשיו לקרוא בלוג של אשת הרים יוגוסלבית.

דרך אגב מישהו אמר לי פעם שבגלגול הקודם אני הייתי חוטב עצים יוגוסלבי, מוזר אבל דווקא לא הרגשתי כל כך בנוח.

אגב. מצב הקוצים כרגע, 8 מתוך 50 נשארו בכף ידי.