שם שנון לבלוג

Too Much Information

מסיבות, שלישיות, חומוס וכל מה שביניהם

נכתב על-ידי Compulsive ביום יום שבת, 30 יולי 2005 בשעה 15:32

איזה סופשבוע הזוי היה לי. קשה לא אפילו להיזכר איפה דבר אחד מתחיל ואיפה שני נגמר. עבדתי ביום חמישי בערב, כשסיימתי בערך בחצות תפסתי מונית הביתה, התקלחתי והתלבשתי במהירות שיא ולקחתי מונית להשקה של המגזין החדש "דיסקו" באומן 17.

חבר שלי חיכה לי שם, הוא אמר לי בטלפון "הכרטיס שלך אצל רמבו": מי זה לעזאזל רמבו?

מסתבר שזה איזה שומר אחד מנופח. הוא גם ביקש ממני לקנות לו בוטנים בקיוסק ליד. איפה אני אדחוף בוטנים לעזאזל? בכיס הקטן בחצאית הקטנה שלבשתי? מסתבר שכן. אף שומר לא בדק את הבליטה המוזרה, מסתבר שהם כבר רגילים למופעים שונים ומשונים ובחורות עם בליטות במפשעה.

רמבו צעק עליי ש"פה זה יציאה, לא כניסה" באופן רפפטטיבי מרשים ומבטא רוסי נחמד. עד שהצלחתי להסביר לו שהכרטיס שלי אצלו.

נכנסתי בשנייה ועקפתי את כולם.

כבר שנתיים שאני לא משלמת באף כניסה ולא מחכה בתור למועדונים אבל זה עדיין כיף כל פעם מחדש לעקוף את כל המאסות של האנשים שמתים לשלם ולהשתחל פנימה בלי להוציא אגורה.

דבר אחד מאד חשוב שכחתי עם כל החופזה שלי, הפלאסק עם הוויסקי. משום מה סמכתי על זה שיארגנו שתייה חינם, אז ארגנו קצת והדביל שתה הכל לפני שבאתי וסמך על זה שאני אזון מהפלאסק. יופי.

מסיבה נהדרת. מוזיקה מדהימה אני חולת אלקטרו והחבר אוהב האוס והיה מין שילוב של שניהם עם אסיד. היה מעולה. היתה גם הופעה מחשמלת של טרי פויזן. ההרכב הכי מגניב בארץ.

אבל כמה כבר אפשר לרקוד ולהשתולל כשאני סחי לגמרי?

אז חזרנו נורא מוקדם, בארבע, אחרי שהגעתי באחת.

הגענו הביתה מבואסים וקיבלנו הודעה מידידה קרובה שלנו, ע' שהיתה בדאנג'ן ואמרה שהיא מאד נהנית.

החלפנו בגדים, לקחנו שתי בירות לדרך ויצאנו לדאנג'ן למצות את הלילה.

כשהגענו המסיבה נסגרה, היו בפנים כעשרה אנשים בלי מוזיקה. איך שנכנסתי מישהו התחנן בפני שארשה לו ללקק את רגליי ופשוט נשכב על הרצפה וליקק. גרשתי אותו. החברה ע' היתה שם. לנו ול- ע', יש עבר משותף של השתבבויות. היא היתה שיכורה וישבה על הבר, נעמדתי מולה ופתאום הרגשתי דגדוג ברגליים איזה מישהו אחר נשכב וליקק את כפות רגליי. צעקתי עליו "אתה לא קיבלת רשות!" זה עבד והא עזב אותי. אחרי שניה מישהו ניגש וביקש להיות הכסא על ארבע שלי, אמרתי לו שהוא לא ראוי.

ע' אמרה שאני מחרמנת אותה, אמרתי לה שזה הדדי היא שאלה אם אפשר לנשק אותי ופצחנו בנשיקה לוהטת, היתה נשיקה נפלאה. כל כך נפלאה שהחבר שלי נראה כאילו הוא מ א ד שמח לראות את זה.

היא היתה עם איזה בחור והסבירה לו שהיא נוסעת איתנו הביתה. בראשי היססתי קצת כלומר, אף פעם לא הכנסנו בחורה למיטה לבד אבל החלטתי לזרום עם זה. כשנכנסו הביתה שתינו קצת והיא הלכה להתקלח כשהיא יצאה חיכיתי לה בחדר.

מה אני אגיד לכם? חבר שלי לא נכנס בשעה הראשונה ולמען האמת הוא היה מיותר. אם אי פעם תהיתי איך לסביות חיות בלי גברים הבנתי. נשים מסוגלות לספק אחת את השניה יותר מגברים. הן יותר רגישות וכמובן יודעות מה הן אוהבות. אני לא הייתי עם אשה מגיל 15 אז באמת שלא ידעתי איך זה יהיה לי .היה נפלא. הדבר היחיד שהפריע לי זה הסיליקון, יש לה חזה ענק וקשיח. אני והחבר הסכמנו שבפעם הבאה נביא מישהי אחרת.

אחרי שסיימנו נסענו כולנו, בשבע בבוקר, לאכול חומוס אצל עלי קרוואן ביפו, יחד עם הפועלים.

כשהתעוררנו ביום ששי נסענו להורים שלי. ועשינו שוב סקס. איכשהו נרדמנו שם על מיטת הנוער הישנה שלי ונשבר לנו הגב. בשמונה בבוקר התעוררנו, ביום שבת! לא עשיתי את זה כבר שנים. נסענו הביתה קראנו עיתונים, עשינו שוב סקס והלכנו לישון. המנאז' א טואה ממש נתן לנו דלק בלתי נדלה של חרמנות. הוא עכשיו מכין צלעות חזיר על האש. עוד כמה שעות אני הולכת לעבודה במקום החדש. נקווה שהטיפים יהיו מוצלחים.

      0 תגובות

      קטגוריות: ראשי

אין תגובות

אין תגובות.‏

כתיבת תגובה

XHTML: באפשרותך להשתמש בתגים אלה ‏:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a blog At.CorKy.Net

אודות

קוראים לי א.א ואני לומדת פילוסופיה וב"א כללי על הדשא של גילמן. מנסה להתכחש לשורשי הבורגנים ולהתנער מהמטענים

הפסיכוטיים-אומנותיים שלי.
בעצם מנסה לחיות בלי לסבול תוך אהבה גדולה לספרות, פילוסופיה, סקס, אוכל ומידע הרבה מידע, יש שיגידו שיותר מדי.

תגובות אחרונות