שם שנון לבלוג

Too Much Information

סופשבוע של אלכוהול ואוכל

נכתב על-ידי Compulsive ביום יום שבת, 16 יולי 2005 בשעה 17:31

אתמול בערב עשינו מסיבה בבית. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה שילבתי סמים ואלכוהול. זה היה נראה כמו רעיון טוב באותו רגע. וזה היה.

הזמנו אנשים מהיום להיום ואמרנו מי שיבוא, יבוא.

אמנם לא היו הרבה אנשים בערך 20 אבל היה נחמד נורא. זה היה ככה באמצע. בין מסיבה לבין מפגש חברים. ככה שיש פעילות אבל לא הורסים את הבית.

במסיבה שעברה שעשיתי הייתי צריכה לנקות קיא ואלכוהול מהרצפה בשלושה דליים שחורים. שלא לדבר על כיורות סתומים מקיא הפעם רק ניגבנו קצת אפר סיגריות.

חגגנו בעצם שני דברים, כלומר חגגנו דבר אחד אבל היו לנו שני תירוצים: אחי שטס לחו"ל וקילומטראז' שנה לי ולאהובי. (בעע)

לפעמים במסיבות אתה מבין הרבה דברים בקשר לאנשים שמקיפים אותך. קודם כל שיש המון סוגים של אנשים מגיל 20 עד גיל 40 ושהם באמת מאד מגוונים, מזל שיש אלכוהול כדי לאחד את כולם.

דבר אחר שאתה מבין זה מי באמת קרוב אליך, מי יגיע בהתראה של כמה שעות ומי לא. דווקא כמעט כל מי שאני הזמנתי הגיע, אבל היו גם כאלה שהצטערתי שהזמנתי. לפעמים קשה להסביר את זה אבל אתה פתאום מרגיש מחבר שלך אנרגיות שליליות. כאלה שקשה לשים עליהם את האצבע אבל אתה מרגיש שביחס שלהם אליך יש עוד דברים חוץ מחיבה דברים כמו קנאה, רתיעה או אני לא יודעת מה, דברים שגורמים לך פחות מחובר עם האדם שקראת לו חבר. מצד שני כאלה שלא החשבת כממש קרובים מתגלים כאנשים הרבה יותר טובים ממה שחשבת.

בכלל זה מעניין לקחת את כל האנשים שמקיפים את חייך, אם זה שכנים, קולגות מהעבודה, חברי ילדות וחברים חדשים ולראות מה תהיה הדינמיקה כשכולם שיכורים בחדר אחד.

לפעמים זה משעשע ולפעמים זה מלחיץ. אני יכולה לאמר שבשורה התחתונה היה נחמד.

לקום היום בבוקר היה פחות נחמד, נסענו לארוחת צהריים אצל אבא של חבר שלי.

היתה לו פעם מסעדה בפלורנטין, מסעדת פעולים קטנה ואלוהים! הוא יודע לבשל.

כבד קצוץ וחציל בטחינה וטחינה ירוקה וסלק מוחמץ ועגבניות עם פלפל ירוק והכל תוצרת בית. תענוג.

ואז פירה שהיה בו הרבה חמאה וקצת פירה עם בצל מטוגן עם שינקה מלמעלה, זנב, שפונדרה עם תפוח אדמה ברוטב, קורקבנים עם פטריות, לשון עדינה ונהדרת וכל מיני מאכלים שאם זה לא היה הוא שמכין אותם, בחיים לא נוגעת בהם. (ברגל הקרושה עדיין לא נגעתי, בשר במרקם ג'לי לא עושה לי את זה).

וכאילו שזה לא הספיק לקינוח היתה גלידת וניל פצפוצים עם שבביי מקופלת. יאמי.

בדרך כלל הארוחות האלו מלוות בבירה נשר וייגרמייסטר לקינוח.

אחרי אתמול ויתרתי, הכבד שלי עוד מנסה להתאושש. וכאילו שכל זה לא מספיק , אמא שלי סחטה אותי רגשית שאני אגיע גם למסיבת פרידה לאחי שהיא עורכת. שם יהיו פירות ים טריים. קלאמרי בסגנון אנדלוסי ולסלט שרימפס, כאילו שלא כלתי היום מספיק לשבוע.

מכון כושר מחר בדחיפות.

      0 תגובות

      קטגוריות: ראשי

אין תגובות

אין תגובות.‏

כתיבת תגובה

XHTML: באפשרותך להשתמש בתגים אלה ‏:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a blog At.CorKy.Net

אודות

קוראים לי א.א ואני לומדת פילוסופיה וב"א כללי על הדשא של גילמן. מנסה להתכחש לשורשי הבורגנים ולהתנער מהמטענים

הפסיכוטיים-אומנותיים שלי.
בעצם מנסה לחיות בלי לסבול תוך אהבה גדולה לספרות, פילוסופיה, סקס, אוכל ומידע הרבה מידע, יש שיגידו שיותר מדי.

תגובות אחרונות