שם שנון לבלוג

Too Much Information

בברכת יו יו יו וואסאפ?

נכתב על-ידי Compulsive ביום יום רביעי, 27 יולי 2005 בשעה 11:10

.אני חולה, ממש חולה באמצע הקיץ, מחוברת באינפוזיה לממחטות ותרופות. אתמול ברב טיפשותי, הלכתי למכון כושר, כמעט קרסתי באמצע שיעור אירובוקס. כשהחלטתי שהשק מרביץ לי ולא להיפך ויתרתי.

למזלי הסופר נמצא ממש מתחת למכון אז הלכתי לעשות קצת קניות, חבר שלי הצטרף אלי ונסענו הביתה, ניסיתי לסדר את המצרכים במקרר והוא לא הרשה לי. הוא חייב שהכל יהיה בדרך שלו, אמרתי לו שיוריד את הכלבה ואני אסדר, הוא התעקש שהוא יסדר ואז יוריד את הלכבה. כל אובססיית השליטה כבר החליאה אותי אז התעקשתי לסדר (נראה לי בפעם הראשונה). שמתי את החלב בצד ימין של הדלת, הוא התגנב מאחורי ושם אותו בצד שמאל. אפשר להשתגע. ואז הוא רב איתי על צלחת שהשארתי בכיור. מרב עצבים ניסיתי זלרוק אותה מהחלון אבל פחדתי שהיא תישבר למישהו על הראש ואז יאשימו אותי ברצח וכל החרא הזה. אז שמתי אותה בפח, הוא התעצבן נורא. ממש משך לי את היד עם הצלחת בכח. צעק "את יודעת מה זאת הצלחת הזו?" בטח שאני יודעת זו צלחת מתוך הסט שאמא שלו, המנוחה קנתה, בערך כמו כל הכלים בבית, אז מה.

תפסתי קריזה, אני לא בן אדם עצבני אבל כשאני מתעצבנת… החלטתי שבגלל שהוא כל כך שונא אי סדר, לשפוך את כל מה שהיה אפשר לשפוך או להעיף על הרצפה. עיתנוים מפתחות ארנקים מגבות בגדים.

הוא המליץ לי להירגע אז אספתי הכל ויצאתי מהבית עם חמישה שקלים בכיס. לקחתי אוטובוס לפלרונטין לחברה. היא לקחה אותי איתה לאיזה ערב השקת סינגל של איזו להקת היפ הופ, "הארכיון" נראה לי. כל כך מגוחכת סצינת ההיפ הופ בארץ. כלומר יש לי כמה חברים שעושים היפ הופ אבל באמת. אתם לא בהארלם, תפסיקו לחקות תרבויות לגמרי. אם יש להקה שמושפעת ממוזיקה שחורה שאני אוהבת זה הדג נחש, פשוט יש להם גרוב. כל השאר זה ילדים לבנים מתלהבים שאם רק היו נכנסים למועדון בהארלם היו בועטים להם בתחת. אז הם יכולים לדבר את הדיבור וללכת את ההליכה ולחקות את הריקודים אבל באמת! תמצאו לכם משהו משלכם לא תרבות שהתפתחה מעבר לאוקיינוס.

במהלך המסיבה ידיד שלי שהוא גם מפיק ששאל אותי אם אני רוצה לכתוב חומרים לדיסק של מישהו שהוא מפיק . כתבתי פעם כמה שירים לחברה שלי כטובה. אף פעם לא חשבתי לכתוב להיפ הופ אני יותר בחורה של רוקנרול אבל אם משלמים לי, למה לא.

גם ככה אף אחד לא ישים לב שעל הדיסק רשום שאני כתבתי את המילים.

אה, כמה שעות אחרי, הדפקט התקשר ואסף אותי הביתה, הלכנו לישון מחובקים.

      0 תגובות

      קטגוריות: ראשי

אין תגובות

אין תגובות.‏

כתיבת תגובה

XHTML: באפשרותך להשתמש בתגים אלה ‏:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a blog At.CorKy.Net

אודות

קוראים לי א.א ואני לומדת פילוסופיה וב"א כללי על הדשא של גילמן. מנסה להתכחש לשורשי הבורגנים ולהתנער מהמטענים

הפסיכוטיים-אומנותיים שלי.
בעצם מנסה לחיות בלי לסבול תוך אהבה גדולה לספרות, פילוסופיה, סקס, אוכל ומידע הרבה מידע, יש שיגידו שיותר מדי.

תגובות אחרונות